hälsosam
Publicerat: 2012-06-01, 02:01:42


Jag har faktiskt gått och blivit lite hälsosam och börjat tänka lite mer på figuren. Iallafall mitt i veckan ;P Jag stack till affären för 1 timme sedan och köpte massor med frukt och två ansiktsmasker. Så här sitter jag och har en liten hälsosam kväll för mig själv och kollar på two and a half men :) Denna dagen har varit väldigt bra. Det var en lugn morgon och jag tog en powernap innan jag skulle hämta lillan i skolan. Sen tog hon en lång lur, så jag fick liten mer ensamtid :P När hon vaknade lagade jag pasta och pastasås till lunch, för både hon och jag är stora pasta fans ;P När vi sen stack och hämtade Ariel så stack vi direkt till lekplatsen. Så det har varit en väldigt lugn och skön dag :) Plus att jag slutade tidigare idag för Ariel skulle på fotboll, så Debbie kom hem tidigare.

Idag mår jag väldigt bra, men för några dagar sedan var det en väldigt tuff dag. Jag längtade hem till alla. När jag går och lägger mig, brukar jag tänka på alla där hemma. Och igår kom jag på mig själv av att ligga och skratta för mig själv i min säng :P Jag började tänka på när du, Johanna och jag var i Malmö på Entré och vi fick syn på Martin och Sara från förra årets Big Brother :p Vi står inne på Lagerhaus och du kommer fram till mig och tar mig på mina axlar och säger: "Okej, kolla inte dit men Martin och Sara från förra årets Big Brotehr står där borta." Och innan jag kollar bort där, så får jag värsta skrattattacken :P Jag bara skrattar och vi skrattar tillsammans och sen får jag syn på dom. Och vi går efter dom för vi vill höra hur de pratar :P De är fan ett av det roligaste minnena. Saknar er sååååå mina vänner :(
Jag på min hälsokväll ;P


Jojje och jag :)



Kommentarer
Postat av: jojje

Saknar dig Same :( hihi det var så kul när vi såg Martin och Sara :D underbart minne ;) fin bild förresten ;) älskar dina bilder på dig själv, du bjuder verkligen på dig själv :D <3

2012-06-02, 12:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback