Grattis Sverige :)
Publicerat: 2012-06-06, 17:57:54


Kom på igår att det är ju vår nationaldag idag, men det är ju inte en så jätte speciell dag. Jag berättade för Debbie igår, och hon sa: "vad roligt, hur firar ni de?" Här är deras nationaldag värsta grejen. Men vi firar väl inte på något speciellt sätt, eller? Idag ser min jobbe dag lite annorlunda ut, Ariel slutar skolan 2 timmar tidigare. Så jag får dra upp Karissa mitt i hennes skönhetssömn, så vi kan hämta Ariel. Och att en av Debbies vänner kommer hit på besök i kväll, så jag skulle sluta lite tidigare idag :)
Sen får vi se hur dagen ser ut, det är ganska dåligt väder här idag. Regnet hänger i luften och de har även snackat om åska. Så jag tänkte göra svenska flaggor tillsammans med tjejerna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback