Graduation
Publicerat: 2012-06-13, 01:59:29


Igår eftermiddag var vi och kollade på Karissa när hon slutade på pre-school. De var så söta allihopa. De hade satt ihopa ett litet uppträde med alla barnen. De sjöng och dansade och de var så duktiga. Karissa var ju bäst så klart ;) Det började med att de spelade upp den klassiska låter för graduation här i usa. Alla barnen gick in en och en. Och när Karissa kom in så halv sprang hon och sen stannade hon där vi satt. Så vi fick säga till henna att fortsätta gå :P Sen när hon kom upp på scenen, så skulle de alla stå stilla framför sina stolar. Men inte Karissa hon stod och dansade och kunde inte stå stilla :P Hon är för söt de lilla grynet. Karissa är ett år yngre än de andra i hennes klass. Så hon ska gå i pre-school nästa år också. Så hon hjälpte läraren att dela ut diplom och saker till dom andra. Men så klart fick hon också saker :) Jag är så imponerad av henne. Hon är 3 år gammal, hon ska fylla 4 i september och hon kan räkna till 100 och kan hela alfabetet. Hon kan också skriva sitt eget namn :) Hon är sååå bra!!

Så idag var det deras sista dag i skolan. Så jag har tillbringat min dag med barnen nästan hela dagen. Men än jag brukar, och jag tänkte att det kommer bli en lång dag. Eftersom det var dåligt väder idag också, så kunde vi inte åka till någon lekplats. Men när Karissa vilade middag så satt jag och Ariel och gjorde puzzel :) Jag har inte haft så mycket ensam tid med Ariel, eftersom hon är i skolan så länge. Men det var riktigt trevligt att få vara med henne själv :) Hon har slutat testa mig nu också, peppar peppar ta i trä :p Hon har inte gjort de på länge och det känns som de börjar ta mig på allvar och lyssnar på mig.

Idag har även Debbie åkt till sin intervju nere i Texas :) De har sitt huvudkontor där. Så imorgon ska jag hålla mina tummar för henne och jag hoppas såååå att de går bra för henne :) Så ikväll kom Debbies vän papa Mike hit, han är som en andra pappa för tjejerna därför han kallas för papa :P Eftersom jag inte får jobba mer än 10 timmar per dag. Så tar han över Debbies roll och tar kvälls skiften :P

Karissas skola på graduation
Så här såg jag ut på Karissar graduation :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback