Florida, dag 5
Publicerat: 2012-06-06, 02:39:43


Då var söndagen kommen och denna dagen skulle jag egentligen vara ledig. Och känner att det är skönt med sovmorgon, men icke sa nicke :P Vid 8 tiden vaknar jag av små knackningar på min dörr. När jag öppnar står lilla söta Karissa där med sina små valpögon och frågar om jag vill sätta på lite tecknat till dom :P Och jag kan ju inte säga nej, så jag går ut och sätter mig hos dom och kollar på lite tecknat :) Så det är en lugn morgon, och vi går sen ut till poolen en liten runda. Sen börjar min lediga dag. Jag har bilen till typ 3, så jag tänkte utnyttja att jag har bilen och tar mig på en liten upptäcksfärd. Jag ville gärna komma ner till stranden på dagen och se den underbart vita sanden och de blåa vattnet. Så jag tar bilen och letar upp en parkeringsplats nära vattnet. De var inte lätt kan jag säga, men duktig som jag är så hittade jag en :) Och stranden och vattnet var lika fint som jag mindes det :P

Sen fortsatte jag på en tur, jag viste egentligen inte var jag skulle. Jag bara körde :P Och jag fick se hela fina Destin och jag hittade till och med tillbaka till Joes hus :) Sen blev det lite vila och jag kollade på ett avsnitt av Big Brother. Btw, så är de sååå tråkigt att de är slut :( Jag har inget att kolla på innan jag går och lägger mig nu.

På kvällen var det dags för ett litet poolparty för att fira memorial day :) Så 2 av Joes och Debbies vänner kom över och vi grillade och hade det trevligt. Vi grillade hamburgare, korv, majskolvar och hade fruktsallad och potatissallad till :) Det var mumsfilibabba :P Sen hoppade alla i poolen, utom jag och Debbie vi satt vid sidan om och kollade och pratade :) Jag var sååå trött, men kvällen varade inte så länge, så det var skönt :) Och det var så mycket mygg och massa djur, så jag blev helt sönder biten över mina ben. Och de kliar fortfarande :( Men det var en trevlig kväll :D 
Stranden

Stranden


Destin


Området där Britney Spears har sitt sommar hus :)


En av de bästa restaurangerna, Bubba Gump :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Ååååh bubba! :)

2012-06-06, 08:06:50
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback