Florida, dag 3
Publicerat: 2012-06-01, 15:33:24


Detta var en av mina jobbe dagar. Tjejerna väckte mig vid 8.00 och vi gick ut och åt frukost och kollade på tecknat :) Sen gick vi ut vid poolen och spenderade 2 1/2 timme där. Jag hoppade i och lekte lite med dom och de var som eld och lågor när man kom ner till dom. För då ville de leka och rida på ens rygg och jag fick vara deras häst :P
Sen gick vi in och åt lunch, idag blev det mac and cheese, som är Karissas favorit.

Nu var min jobbe morgon slut och jag tänkte ta bilen för att se mig om lite. Jag måste också fixa ett security number. Och det är som ett personnummer. Jag behöver ha ett sådant nummer för att börja plugga och för att jag ska kunna jobba här. De närmaste kontoret här i Maryland är typ 1 timme här ifrån, men i Destin var det bara 20 minuter. Så jag tänkte ta tag i de här när jag ändå var här :P Jag slog upp adressen och slog in den på min iphone. Jag kom dit men jag hittade inte lokalen där jag skulle fixa det. Jag körde runt och leta men jag kunde inte hitta det. Jag tror inte det var rätt adress :P Så jag fick vända och köra tillbaka, utan security number :( När jag kom tillbaka tog jag en liten powernap och kollade på ett avsnitt av Morgan & ola-conny :P

Vid 17.00 började mitt nästa jobbepass, så jag gick ut till poolen och hängde med tjejerna. De känns rätt bra att få betalt och sitta vid poolen och kolla på dom :P Detta är rena zooet här, jag får se nya vilda djur varje dag :P Idag såg vi massor med ödlor på deras staket i trädgården. Inte så stora, men ändå :P

Eftersom detta var en fredag så var det Pizza and movie night. Så när tjejerna var nöjda vid poolen, gick vi in och satte in pizzan i ugnen. Denna gången fick jag välja vilken sort, och jag valde en av mina favoritpizzor: Four cheeses pizza :) MUMS!!!! Debbie hade hyrt den nya Alvin and the chipmunks. Det är en väldans tur att jag också gillar tecknat och barnfilmer :P

Detta var Debbies och Joes date kväll, så jag var själv med tjejerna hela kvällen. Vi hade det så mysigt!! Efter filmen så gick vi och la oss. Solen och värmen gör en så trött :P

Poolen
De fina vattnet :P
Ödla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback