Party :P
Publicerat: 2012-06-18, 01:25:31


Igår hade jag en väldigt trevlig kväll i Annapolis :) Vi mötes utanför Starbucks jag, Dany och Ada. Det var jag som fick köra, lite surt ville ju dricka lite. Men jag hade kul ändå :) Sen möte vi upp 2 andra tjejer i Prince Fredrick också. De är också au pairer, Laura och deedee tror jag de hette :P Jag är såååå dålig på namn. Sen körde vi mot Annapolis. Vi körde runder ett bra tag innan vi hittade en parkeringsplats. Men till slut hittade vi en mitt i smeten, så de var bra :) Sen gick vi till en av Danys favorit restauranger där. De hade svin god pizza, jag och Dany delade på en för de var ganska stora. De var sååå goda :)

Efter middan möte vi upp 2 till, en killkompis till Dany, Hugo och hans tjejkompis. De var också väldigt trevliga :) Först gick vi till en bar/club. Den såg väldigt fin ut, och det såg ut som det var mycket folk. Men när vi försökte komma in så ville de se 2 olika legitimationer. Vi tyckte alla att de var väldigt konstigt, jag har aldrig hört talas om de innan. Så vi gick därifrån igen. Och så kom vi in på en annan bar och där var ganska mycket folk. Och de spelade svin bra musik, så jag blev så peppad ;P Så vi stannade ända till de stängde. Så vi var inte hemma förren vid 3 på natten. Men vi hade det sååå roligt :) Och där var en del snygga grabbar också ;) haha

Imorgon åker Dany hem, och det känns väldigt tråkigt :( Vi har kommit ganska nära varandra de senaste veckorna. Så lite sorligt är de.
Ada, Dany, jag och Laura på restaurangen


PIZZAN
Egobild :P
Alla, utom Hugo :P



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin du är :) <3

2012-06-18, 06:54:19
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback