drömmar
Publicerat: 2012-06-26, 02:52:04


Börjar gilla mitt liv här mer och mer, och jag vet att en del inte gillar de ;) Jag börjar nu inse att jag faktiskt bor i USA och uppfyller en av mina drömmar :) Jag pratade med Ada igår och berättade att jag kommer ihåg när jag typ gick i 8:an eller 9:an, så ville jag såååå gärna åka som au pair. Men så skaffa jag pojkvän och så klart vill man inte lämna de livet med honom. Men jag är så glad att jag faktiskt uppfyller en av mina drömmar :D Så bra jag är ;P hihi.. Nu börjar alla bitar falla på plats, man hittar nya vänner här, jag gillar min nya familj mer och mer och jag ÄLSKAR USA!! :) 
 
Men de finns en del guldkorn i dagarna som gör att jag verkligen älskar mitt liv här. De är fina kommentarer från mina flickor :) De är verkligen bäst!! (för det mesta) :P Idag när vi satt och läste en bok så satt Karissa och kollade på mig och jag vände mig om och frågade om det var något hon ville, och då svarar hon: "Samantha, can't you stay with us forever?" Och mitt hjärta bara smälte :P Lilla gullunge!! Och Ariel går och säger "I love you, Samantha" flera gånger om dagen. De är dessa tillfälle som får mig att älska detta :) 
 
Förresten så åt jag något nytt idag, som jag aldrig provat, Hush puppies :P De var jumy!! De är typ friterad majsbröd, låter kanske konstigt men det var gott :)
Hush puppies
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback