date
Publicerat: 2012-06-05, 18:12:11


Var på middagsdate igår kväll med Daniella på Ruddy duck. Det är faktiskt min värdmammas favorit restaurang här nere, så det var kul att testa den. Jag åt pizza, med 4 ostar, ananas och lök. MUMS!! Jag älskar 4 ostar pizza, och det var riktigt gott med ananas på också. Daniella åt laxfilé med ris och grönsaker. Det såg också väldigt mumsigt ut. Så det blir nog fler besök där :)
Denna helgen ska antagligen min värdfamilj åka upp till Chicago och hälsa på Debbies föräldrar och så ska de fira Ariels födelsedag där uppe. Tycker det hade varit ganska skönt med en ensam helg. Och de bästa av allt, är att Daniella frågade mig om jag ville följa med in till Washington DC på fredag. Och de skulle sticka vid 4 tiden, och i vanliga fall jobbar jag till 19.00. Men om dom ska åka till Chicago, så sticker de tidigare på dagen och jag kan följa med in till Washington :D Daniella fyller 21 år på torsdag, så vi skulle in några stycken till en bar där och innan dess skulle Daniella till någon boksignering där inne och träffa en av hennes favorit författare. Så jag håller nu mina tummar på att min värdfamilj ska iväg, så jag kommer iväg ;)
Ruddy Duck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback