Date med en svenne ;)
Publicerat: 2012-06-19, 02:38:48


Har inte mycket att skriva om egentligen. Men vill bara berätta att jag har fått kontakt med en svensktjej som bor på andra sidan bron, ca 15 minuter ifrån mig :) WIIIIIHHHOOOO!! Dany har berättat att det finns en svensktjej här i närheten, men jag har inte tänkt på de så mycket. Men så när vi körde hem från Annapolis i lördags, så börjarde jag och Dany prata och hon sa att hon bara bodde 15 minuter ifrån mig och att hon bodde i Leonardtown. Dany var vän med henne på facebook och tänkte skicka hennes namn och majl. Men jag hittade henne själv, spion som jag är ;) hihi.. Så jag skickade ett mejl till henne och hon svarade :) Så imorgon kväll ska jag träffa henne och ett gäng andra au pairer :) Ska bli så kul!! Alltid roligt att träffa nytt folk, speciellt au pairer. För de är i samma sits som mig och vi förstår varandra och vad vi går igenom. Så jag ska på date med en svenne ;P

Idag åkte Dany hem :( Vi skulle egentligen träffas igår kväll, men hon var inte färdigpackad och så hade hon massa annat att göra. Lite tråkigt, för jag kommer sakna henne!!
Min fina mumma och jag, Saknar dig!!!



Kommentarer
Postat av: Renee

Saknar dig också noppan <3

2012-06-19, 06:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback