Baltimore
Publicerat: 2012-06-25, 02:26:24


Så idag har jag tillbringat min dag tillsammans med Ada i Baltimore. Vi hade de jätte trevligt!! Vi körde här ifrån vid 10 och vi hade ingen gps, utan Adas värdmamma hade skrivit ut vägbeskrivning till oss. Men jag kan säga att det är tur jag har internet på min telefon, för utan den hade vi nog hamnat uppe i New York ;P Vi körde fel ett antal gånger och vi körde till och med igenom en vägtull 2 gånger som vi egentligen inte behövde köra igenom. Men det gick inte och vända när vi väl var framme vid tullen, så där flög 6 dollar ut i luften :P Men till slut kom vi fram till Akvariumet och de var stort!! Vi gick och kollade på allt i vår egen takt, sen gick vi och kollade på en liten delfinuppvisning. De var inte så mycket, mest att man kunde ställa de frågor till personalen som man undrade. Men en del trick gjorde delfinerna också :P
 
Sen gick vi och åt lunch/middag på panera bread, MUMS!!! Vi gick sen till ett litet shoppingcenter, men vi stannade inte så länge. För vi ville ut och se Baltimore istället :) Sen gick vi lite i hamnen och njöt!! Sen började vår färd hemåt och denna var inte helt fel fri heller. För det första så hade vi lyckats pricka in vårt besök i Baltimore samtidigt som Baltimores basbollag, Orioles spelada match. Och när vi skulle hemåt var samtidigt som matchen slutade. Så de var sån jäkla trafik :( Men tillslut kom vi ur de!! Och sen körde vi fel några gånger. Jag kan säga tack gode gud för mitt goda lokalsinne. De funger även här i staterna :D
 
En bra dag helt enkelt!!Coast guard Baltimore hamnen
Stonefish, jag undrar varför den heter så :P
Fiskar
Jag och akvariet
Hajar
Jag och hajar :P
Delfiner :) 
 
Jag och Ada :)
 
Maneter
Jag i hamnen
Hamnen
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Jojje

Va fina bilder Sam :) du ser så brun och fin ut :) <3

2012-06-25, 10:50:39
Postat av: Elin

Håller med Jojje, fin du är :) du klär verkligen i den blå färgen ;) <3

2012-06-25, 21:58:10
URL: http://distinguish.blogg.se
Postat av: Samantha

Åhh tack, så gulligt av er :) <3

2012-06-26, 02:32:04
URL: http://samaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback