Annamarie garden
Publicerat: 2012-06-28, 03:05:29


Har varit ännu en skön dag här i staterna :) Inte så hemskt varm som dagarna var förra veckan, så skönt!! I förmiddags begav jag och flickorna oss ut på en liten cykeltur, eller dom cykla och jag gick. Precis sidan om deras gata ligger AnnMarie garden. De är typ en liten konst skola och en liten park. Där var riktigt fint och mysigt. De är verkligen ett fint område här och Debbie berättade för mig idag att Solomons som vi bor vid, är en av de första platserna som folk i USA bosatte sig på. Så de har sina år på nacken ;)

I alla fall så gick vi runder i parken och de har byggt upp flera små fairyhouses och platser i parken. Så det är en helt perfekt park för barn och ännu perfektare för mina flickor som bara älskar älvor :) De va kul att gå och kolla på alla de små älv husen, även för min del. Jag är ju fortfarande som en stor unge ;PSnow white castle

Gnome-punzel, gnome-punzel let down your long beard :P

The fairy dust café :)

 




Kommentarer
Postat av: yvonne

Tänk så mycket fint du får se och vara med om, lyckost lilla dig.
Kramar
Vonne

2012-06-28, 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback