3 more sleeps ;)
Publicerat: 2012-06-30, 02:58:31


Här i huset håller vi för fullt på med att räkna sleeps tills vi ska åka till chicago :P Tjejerna frågar miljoner gånger om dagen, how many sleeps til we are at grandma and grandpa's house? :P De är kul att de ser framemot de. Och tydligen så viste de inte att jag skulle följa med dom. För Karissa sa idag att det var synd att inte jag kunde följa med. Så jag svara henne och sa att jag skulle följa med och spendera hela veckan med dom :) Då skrek hon av lycka, hoppas jag de var i alla fall ;) hihi.. Så något rätt måste jag ju göra, för de verkar gilla mig :)
 
Nu ska jag slänga mig i bingen och kolla på några avsnitt av Full house. Var på biblioteket härom dagen och lånade en tvserie. Denna serie har jag varit nära på att köpa där hemma innan jag åkte. Men tur jag inte gjorde de, för har får jag ju låna den gratis :) Grattis är gott ;) hihi.. Imorgon blir det ett besök på banken och stranden med Ada :) WIIIIEEEE!!
 
Natti natti :) 
 
Lägger upp en bild som får mig att le :) Johanna och jag i vintras. Vi skulle försöka få henne att se ut som ett barn, så jag kunde lägga upp den bilden på min profil som au pair :P Men vi lyckades inte så bra, hahah..



Kommentarer
Postat av: Jojje

Hihihi det var en rolig dag :) fast jag var ju nära att bryta nacken när jag fick "100 kilo i nacken" :P hihi <3

2012-06-30, 17:59:53
Postat av: Samantha

hahah :P Ja, de kunde gått illa!! Ingen lek med 100 kg i nacken inte ;) hihi <3

2012-06-30, 21:50:29
URL: http://samaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback