Underbart!!
Publicerat: 2012-07-06, 01:06:09


Tankte bara skriva lite kort. Jag har det helt underbart!! Och de behandlar mig som deras barnbarn :) De ar helt underbara manniskor och de har vissat mig runt och gjort massor med snalla saker :) Vi har inte varit inne i sjalva Chicago, for de bor ca 1 timme dar ifran. Men jag har de saaaa bra har hos dom. Och det basta av allt ar att jag far ata riktig mormor och farmor mat!!! AHHHH vad jag har saknat de. Hon lagar sa god mat :) Nu ska vi snart ata middag, MUMS!! Sen ska vi kolla pa film och ha de mysigt. De ska bli lite ovader ikvall. Sa vi haller oss inne :P Jag kommer skriva med nar jag kommer hem till Maryland igen, men jag har de bra :) Har fatt se massor med nya saker!!
En riktigt bra semester med andra ord :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback