Tröttast :P
Publicerat: 2012-07-14, 03:32:34


Om jag var trött igår, snacka om att jag är trött idag. Har så mycket i mitt huvud just nu, så ibland vill jag bara sjunka genom jorden :( Men idag har det varit en bra dag!! Träffade Ada, Natalia, Kerstin och deras värdbarn på Calvert marine museum. Vi träffades 9.30 och sen öppnade inte museumet förren vid 10. SÅ vi satte oss i skuggan och så fick barnen leka :) Och de hade väldigt kul!! De var i typ samma ålder allihopa, så det gick jätte bra. Och jag hade kul jag också, alltid kul att träffa folk förutom värdfamiljen som man träffar hela dagarna :P Kerstin hade jag inte träffat innan, men hon var väldigt trevlig!! Efter museumet stack vi till MC donalds och åt lunch, mums!!
 
Nu ska jag snart hoppa i bingen och kanske se en film. Ingen sovmorgon imorgon inte!! Ska möta Ada på starbucks 8.30 och sen Natalia och Kerstin på wawa och sen börjar vår färd mot Washington DC!!! Ska bli sååå kul :) Äntligen får jag se Washington :) Natalia kom med ett erbjudande om jag ville följa med upp till Annapolis på kvällen och festa till det. Och sen hade de hyrt ett hotell rum som typ 7 tjejer skulle dela på och sen kör vi hem på söndag. Men jag får se, känner att jag nog behöver ha min söndag och sova ut på och må bra :P
Natti natti ;) 
Rocka Sköldpadda Något kräft djur :P Fyren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback