tröttare än tröttast
Publicerat: 2012-07-24, 02:54:44


Har inte så mycket att skriva. Dagarna ser mer eller mindre likadana ut. Men jag och tjejerna har det riktigt kul tillsammans. Härom dagen satt vi och pratade om varför dagarna går så fort, och vi kom fram till att det är för vi har de så kul :) Det känns så bra att höra att de har de kul med mig.
 
Idag har jag haft en ganska trött dag. Jag kunde inte somna igår kväll. Somnade nog inte förren vid 2, halv 3 :( Så jag har varit så trött hela dagen. Och jag har varit lite, jag vet inte hur jag ska säga, men kortfattade och tråkig mot tjejena :P Inte min mening, men när jag blir på de humöret så finns det inte mycket som kan få mig på bättre humör. Men när vi var på biblioteket idag och vi letade efter lite böcker. Kommer Ariel fram och kramar mig och hon säger "I love you, Samantha!!" Jag kan säga att det gjorde min dag betydligt bättre. Och jag måste blir bättre på att inte va så tråkig och kortfattad mot tjejerna när jag får mina dagar :P 
 
Nu ska jag slänga mig i bingen och kolla på första avsnittet av Bachelor pad. Sen blir det förhoppningsvis en tidig och lång sömn. Natti natti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback