TRÖTT!!
Publicerat: 2012-07-13, 03:45:52


Just nu är jag sjukt trött!! Fick jobba till 19.30 och var inte uppe på mitt rum förren 20.30. Så en lång dag!! Men vi har haft det kul och jag och tjejerna diskuterade idag att dagarana går så jäkla snabbt. Och vi kom fram till att de berodde på att vi har så kul och hittar på massa roliga saker tillsammans :) Idag har vi varit nere vid piren och ätit glas :D MUMA!! Imorgon ska vi på playdate med 3 andra au pairer och deras värdbarn på Calvert marine museum :) Det ska vara ett väldigt fint museum och jag ser fram emot det. När jag berättade för tjejerna att de skulle komma andra barn, blev de över lyckliga!! De älskar att skaffa nya kompisar och leka med andra. 
 
Jag ser väldigt fram emot denna helgen, de händer en del :) Imorgon ska jag antagligen sluta lite tidigare, kompensation för idag. Sen på Lördag ska vi in med hela au pair gruppen på en rund tur inne i Capitol building. Ska bli riktigt kul :) Har som sagt bara varit inne i Washington DC 1 gång med Dany och Aum. Så de ska bli kul. Förhoppningsvis stannar vi där över dagen och utforskar :D På söndag funderar jag lite på att åka på en shoppingtur. Jag slösade inte en krona förra veckan när vi var uppe i Indiana. Kan ju inte spara mina pengar, måste ju använda som. Vore hemskt om jag fick för mycket pengar ;) hihi..
 
Förresten när jag var som tröttast innan Debbie kom hem fick jag ett sms av henne och det gjorde min kväll kan jag säga, hon skrev så här: Thank you so very much for everything. I really appreciate you Samantha. I don't say that enough :( och så svarade jag typ att de var kul att höra och bra att hon uppskattar mig och att jag har det så kul tillsammans med tjejerna varje dag. Så skrev hon: And they Love you!! :) Detta gjorde verkligen min kväll och jag kommer leva på detta länge!! :D Fina familj, vill inte lämna er :( Capitol building
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback