Svenskt godis!!!
Publicerat: 2012-07-21, 03:01:20


Förresten hittade lite svenskt godis som jag hade i mina gömmor. Jag hade helt glömt bort det, men jag hittade en påse med gott & blandat och ett litet marabou choklad. Fatta vad lycklig jag blev. Jag har verkligen underskattat gott & blandat, de är så jäkla gott. Och jag får en känsla av Sverige när jag äter det. Om jag blundar och äter så känns det nästan som att jag ligger i min egen soffa med Melker sidan om mig :P Men så bra är det ju inte. Så mamma, nu vet du vad du ska göra ;) hihi.. Så nu ska jag lägga mig i sängen äta svenskt godis, kolla på film och bara njuta av att helgen är här :) Trevlig helg på er <3Gott & blandat 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback