Som att vänta på en bebis ;P
Publicerat: 2012-07-31, 02:48:18


Idag är de 3 månader som jag lämnade Svensk mark, och begav mig på mitt äventyr. Så grattis till mig på min 3 månaders dag :) Wiiihhoooo!! Sjukt att tiden har gått så snabbt!! Jag förstår nu vad alla andra au pairer menade med att året kommer gå snabbt. Dagarna mitt i veckan går riktigt snabbt, och helgdagarna går ännu snabbare. Så nu är det bara 9 månader kvar, det är som att vänta på en bebis ;) hihi.. Så mamma de är som om du är gravid igen, och får vänta ännu 9 månader på att få träffa mig :P Men denna gången vet du vad du har att vänta, och du vet redan vilken underbar dotter du fick ;)
 
Imorrse när jag gick in och väckte tjejerna, så var det första de sa till mig: "Tomorrow we are going to see our dad!!" Så tydligen blev jag ledig i 2 veckor bara så :P De har pratat om de innan, men blev lite tagen på stolen så tidigt på morgonen :P Så nu har jag ingen anning om vad jag ska hitta på med i 2 veckor, men de löser sig. Jag har gått och lagt på mig en lite förkylning från New York. Så de ska bli skönt att få vila upp mig, och bli riktigt bra igen :)
 
Ska uppdatera er med mina New York dagar också. Men tänkte vänta tills imorgon, eftersom tjejerna ska iväg på förmiddagen. Så jag har gott om tid att skriva. Men jag LOVAR att jag kommer bomba med bilder ;) 
 
Bjuder på en lite preview från New York ;)



Kommentarer
Postat av: Renee

Ja jag har en underbar dotter. Och jag längtar tills du kommer hem. Det blir lättare denna gång bara att hämta dig vid flyget <3 love you

Svar: Tack mumma :) Och jag har en underbar mamma!! Jag längtar också tills jag kommer hem, ser framemot denna dagen som ni ska hämta mig på flygplatsen :D Love you <3 <3
None None

2012-07-31, 06:16:42
Postat av: Elin

Ah vilken fin bild :) Ser fram emot bildbomben ;)

Svar: Tack Elle :) <3
None None

2012-07-31, 07:48:47
URL: http://distinguish.blogg.se
Postat av: Fritte

Världens bästa Sam!! <3

Svar: Världens bästa Fritte!!! <3 <3
None None

2012-08-02, 15:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback