Sjukt
Publicerat: 2012-07-26, 03:31:57


Jag och Debbie satt och pratade lite nu ikväll och vi kom in på de här med skjutningen i Denver, Colorado. Och Debbie har haft kontakt med alla sina vänner där för att höra så alla mår bra. Och en av hennes vänner berättade för henne att en av de som blev dödade var en 6 årig flicka!! Hur sjukt är inte de, vi reagerade likadant. Först tyckte vi synd om flickan och hennes familj, men sen började vi tänka. Vad fan gjorde en 6 årig flicka där?! För det första var de en föreställning mitt i natten och för det andra så var det en barnförbjuden film. Blev helt chockad när jag hörde detta. Så jäkla sjukt!!! 
 
Annars har vår dag bestått av ett besök vid poolen. Men min nya bästa kompis (den lilla pojken som jag fick hjälpa sist) var inte där :P haha.. Nu sitter jag och har lite huvudbry :P Funderar lite på att ta en liten resa upp till New York över helgen, för att besöka Ola och Kim som är där denna veckan. Men vet inte riktigt hur jag ska göra eller om jag ska göra de :P Det återstå att se ;) 
 
Fick lära mig något nytt idag också, att man somnar och sover bättre om man äter vattenmelon eller kalkon ca 2 timmar innan man går och lägger sig :P Visste inte de innan. Och jag har haft lite problem på senaste att somna och jag sover inte så bra heller :( Så gissa vem som åt en stor bit vattenmelon efter middagen?! ;) JAG!!!
 
Så nu ska jag se om de hjälper, svaret får ni imorgon ;) hihi
Natti natti :)



Kommentarer
Postat av: yvonne

Hejsan Samantha!
Jag håller med dig om att det alldeles för sent för en 6-åring att vara ute på natten. Vad jag förstår av våra nyheter var hon med sin mamma som blev skadad. Här i Sverige är de så noga när de är barnförbjuden film. Vi var med Holger, jag och Carola och det slog bara på ett år, men fast vi var med fick han inte komma in. Nu har vi mycket varmt i Sverige får se hur länge det håller.
Sköt om dig och många kramar
Yvonne



Svar: ja, de är så hemskt!! Hoppas ni får fint väder ett tag, de förtjänar ni :) Kramar <3
None None

2012-07-26, 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback