Shopping :)
Publicerat: 2012-07-22, 18:43:06


Tänkte visa mina fina saker som jag shoppade igår :) Detta linnet köpte jag på en av mina favorit affärer, Abercrobie & fitch. De har ganska dyra saker. Och jag har kollat på detta linnet innan, men det kostade 60 dollar, ca 420 kr. Och jag har tyckt att det har varit lite dyrt. Men nu hade de typ halva priset på rea priset, så det kostade bara 20 dollar :D typ 140 kr, de va ganska lagom tyckte jag :P Är glad att jag inte köpte de innan!! Klänning från forever21 Älskade ryggen på denna klänningen, tycker det är riktigt snyggt med så låg rygg :P Köpte denna klänningen i en affär som jag inte vet namnet på :P Men oftast går jag in i samma affärer som jag vet att jag gillar. Men igår vidgade jag mina vyer ;) hihi.. Örhänge från forever21 :) 2 linne från H&M, jag har ett likadant i blått redan, men jag älskar de linnet. Och så var dessa 2 på rea, för bara 5 dollar styck. ca 35 kr, så jag kunde inte motstå att köpa dom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback