shopping and hanging on a mansion!!
Publicerat: 2012-07-22, 18:20:55


Nu ska jag berätta om min går dag :P Dagen började skit bra!! Jag fick skypa med min underbara familj och släkt :) Igår var det ju morfars födelsedag, så släkten hade samlats hemma hos dom. Jag fick prata med dom alla :) Det kändes riktigt bra. Sen begav jag mig till starbucks för att möta upp Ada och för en shopping tur till Annapolis :) Det blev en del påsar som fick följa med hem, men det var mycket som var på rea :) Så det blev inte så dyrt!! 
 
Vid 6 hade vi blivit bjudna till Viri på poolparty. Det var henns värdfamilj som skulle ha lite fest. Vi hade fått adressen av henne, och vi hade aldrig varit hos henne innan. När gpsen säger att vi han anlänt till vår destination och vi vänder på vårt huvud. Så möts vi av ett stort, riktigt stort hus. Vi blir helt chockade och kollar på varandra och säger att vi måste ha kommit fel :P Så vi ringer till Laurita, en annan au pair som också är där. Och frågar om vi har kommit rätt, och hon säger att det är rätt och att det är ett mansion :P Så jäkla stort huset var, kändes som ett slott när vi gick in :P När vi kommer in är där ett stort vardagsrum, med fina soffor, stor tv och de ser riktigt lyxigt ut. Sen går vi vidare in i köket, och jag har aldrig sett ett så stort kök :P Vi träffade hennes värdföräldrar och de var trevliga, och hon föreslår att vi kan gå ner till deras biorum och kolla på en film. Hon ville inte att vi skulle vara där ute med folket så mycket och störa :P Så vi går ner i deras källare och möts av ännu ett stort kök/bar och en stor soffgrupp och ännu en stor tv :P Sen när vi ska gå in i biorummet, går vi först igenom ett spelrum med alla möjliga spel. Som ett flipperspel, ett air hockey bord och typ 4 andra sorters spel. Sen går vi vidare in i ett annat rum och detta är då biorummet. Och jag förstod varför de kallade det biorummet, för det var som en lite mindre biosalong :P typ 6 stora skinnfåtöljer, värsta stora vitaduken med stort hemmabiosystem. De var helt sjukt!! Jag har aldrig sett något liknande förut :P Vi kollade på en riktigt bra film, going the distance. Sen gick vi ut till sällskapet och snyltade lite mat :P Där ute möts vi av en stor pool, Viri sa att hon skulle bjuda dit oss en annan gång så vi kunde hänga vid poolen :P De tackar man inte nä till ;) hihi.. De har också ett liveband som står och spelar i det ena hörnet. Och massa med serveringspersonal och kockar som lagar och fixar middan. De kändes som en dröm att vara där och allt var helt sjukt :P Vi avslutade kvällen med en helt underbart god chokladtårta, de var verkligen grädden på moset!! Vi planerade massa saker som vi ska hitta på, den 4 augusti ska vi till Six flags. Som är ett stort nöjesfält. Vi ska in en dag till Washington och gå på lite gratis museum. Och vi planerade även en weekend till niagara fallen :) De är kul att ha saker att se framemot, de behöver man verkligen för man ska kunna överleva här :P Så jag hade en helt perfekt dag!!Mansionet från håll :P De stora huset :P Jag i de "lilla" biorummet :P Visst ser jag överlycklig ut? ;) haha Jag och Ada :) Laurita, Viri och Ada Poolen :P
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Elin

Fan vad sinnes! :P Det ser ju exakt ut som en biograf också! Dom måste va rika! :P

Svar: Ja, de va helt sinnes!! Jag har aldrig sett något liknande :P
None None

2012-07-24, 08:29:55
URL: http://distinguish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback