Packar
Publicerat: 2012-07-28, 03:57:47


Håller på att packa för fullt och kollar även på invigningen av OS. Tycker den är riktigt bra än så länge, älskade när Mr Bean var med. Jag är ett stort fan av Mr Bean, kollade alltid på de hemma hos mormor och morfar när jag var liten. Så de väckte lite minnen och lite skratt :) 
 
Men de här med packandet, jag vet att jag bara ska vara iväg över en natt. Men shit vad jag tar med mig saker :P Jag vill alltid ta med mig mina favorit kläder, för jag vet aldrig vad jag vill ha på mig dagen efter. Jag är en tjej som ändrar sig såååå lätt :P Så de är lika bra att ta med sig hela garderoben ;) Eller?! :P
 
Sen får jag försöka komma i säng. Klockan ringer 4.00, de kommer inte bli roligt :( men jag kan sova på bussen :) Jag har packat med lite fika också, så jag har något att se framemot ;) Jag hoppas jag har tänkt på allt och att allt är med. Jag är alltid så rädd att jag ska glömma något viktigt. Men jag har mina bussbiljetter och pappert för hotell bokningen, och så klart visa kort ;) hihi.. Annars kan jag inte komma på något annat viktigt som ska med. Jag är också lite orolig att jag inte ska komma i tid till bussen. Men jag kör 3 timmar innan bussen går, de tar ca 1,5 timme upp till Baltimore och sen ska jag checka in en timme innan. Så jag har en halv timme till godo. Och jag har skrivit upp vägbeskrivning, och jag har min gps i mobilen om de skulle vara så. Så det här fixar jag!! :) De ska bli lite läskigt att träffa folk hemifrån. Folk jag inte har sett på länge. Men de ska bli skit kul!! Tror inte jag kommer göra några uppdateringar över helgen. Men de kommer efter :) 
 
Så nu önskar jag mig själv en trevlig resa ;) hihi..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback