NEW YORK
Publicerat: 2012-07-27, 19:42:33


Har just nu fixat allt klart innför min mini weekend upp till New York :) Ska bli riktigt kul att träffa Ola och Kim, och folk hemifrån :P Nu är det bara packandet som återstår, men de tar vi ikväll. Behöver ju inte så mycket eftersom det bara är en natt, men en tjej vill ju alltid vara förberedd. Man vet ju aldrig vad som kommer att hända ;) haha.. Så imorgon bitti ska jag gå upp kl 4 på morgonen, för att sedan köra upp till Baltimore och sedan ta bussen där ifrån upp till New York. Och de har sagt att de ska bli regn och åska där uppe hela helgen, men de hoppas jag verkligen inte att de blir :(
 
Förresten så köpte jag detta armbandet igår :) Tyckte att mottot var så bra, och jag ska försöka leva efter de :)



Kommentarer
Postat av: Renee

Ha en skön helg och var rädd om dig. Armbandet är ju ett mumma armband. Jätte fint. Kram på dig noppan

Svar: Tack Mumma :) <3 <3
None None

2012-07-27, 20:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback