I'm back ;)
Publicerat: 2012-07-30, 04:37:03


Har precis kommit hem efter en helt perfekt helg uppe i New York!! Fick träffa Ola och Kim, vilket var riktigt kul :) Saknar mina vänner såååå!! Men jag är så jäkla trött. Jag var vaken 21 timmar igår, och så kunde jag knappt sova på mitt hotellrum. Jag hade fått en sån tur att min fläkt väsnades och jag kunde inte stänga av den för då blev de så varm i rummet :( Plus att jag har nog gått och blivit förkyld av den där jäkla fläkten :@ Jag mår inte alls bra, jag har ont i hela kroppen, näsan rinner och huvudet värker :( Får hoppas att de inte bryter ut någon, har inte tid att vara sjuk :P Så nu ska jag knapra i mig ett par alvedon och krypa ner i sängen. Ska upp med tuppen imorgon ju ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback