tråkdag :(
Publicerat: 2012-07-20, 02:40:18


Har egentligen inte så mycket att skriva om. Bara om att det har varit en tuff dag idag. Fick prata med mina fina vänner över Viber, och det kändes både bra och dåligt. Saknar dom så och det är alltid skönt att höra deras röster. Men så samtidigt hör jag att de har kul och jag vill bara dit, och jag får höra vad jag missar :( Men inte gråta över spilld mjölk som de säger :P
 
Fick ganska goda nyheter idag, eller det är väl inte säkert än. Men det verkar som Debbie inte ska ta jobbet nere i florida :) Wiiiieeeeee!! Tydligen hade hon varit väldigt populär idag, hon hade fått massa erbjudande idag. Hon hade hört från detta jobbet som hon har nu att de ville att hon skulle gå upp ett steg och bli befodrad. Men det fanns andra kandidater också, så vi får se där. Sen hade hon fått ett erbjudande från ett jobb som hon hade sökt i Alabama. Hon ska ha telefon intervju med dom nästa vecka :) Sen hade hon även fått ett väldigt bra erbjudande i LOS ANGELES!!! Ja, ni hörde rätt :P Tydligen så var det ett dröm jobb för henne, men jobbet ligger mitt i smeten i Los Angeles och där vill hon inte bo. Och så hade hon och en kollega kollat på lite hus där och de hade legat på över 1 miljon DOLLAR för ett radhus. Och hur kul är det att bo i ett radhus med barn, med delad trädgård. De vanliga husen gick på ca 7 miljoner dollar. Ganska mycket :P MEN JAG VILL BO DÄR!!!! hihi..
Så de goda nyheterna är att jag antagligen får stanna i denna familjen :) Yay!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback