"hemma"
Publicerat: 2012-07-10, 02:37:29


Då var man tillbaka till vardagen igen :( Har haft en helt underbar vecka!! Vi har egentligen inte gjort så mycket, men de har varit skönt att bara ta det lugnt och umgås med trevliga människor :) Jag har fått se mycket i alla fall, mycket nya saker som jag aldrig har sett. Och Snacka om vad jag har lärt mig mycket om deras land. Barb och Larry var väldigt insatta i politik och eftersom det är val i november, så viste de allt. Så jag kan en del om deras politik nu, och jag fick reda på mycket som jag inte viste och som jag blev väldigt förvånad över. Men de är så kul att sitta och prata med människor som är så intelligenta. Och en av det bästa sakerna var att jag fick mormor mat!! Jag saknar mormors och farmors mat såååå mycket. Och det är något vist med alla mormor och farmors mat. Jag måste gå en matlagningskurs hos er när jag kommer hem. Och det första jag ska lära mig göra, är BRUNSÅS!!! 
 
Jag ska börja göra inlägg från varje dag. Så ni får se vad jag har varit med om. En del dagar hände det inte så mycket, medans en del var väldigt händelse rika :) Vi kom hem kl 3.00 i natt och jag har varit sååå trött hela dagen. Som tur var så fick jag en sovmorgon i morrse, så de hjälpte lite. Men nu ska jag bara hoppa i bingen och kolla på the bachelorette. 
 
Förresten så fick jag ett litet tråkigt samtal när jag var iväg. Min LCC Lisa ringde och frågade hur de gick med Debbies nya jobb. Och hon berättade att det finns ingen LCC i det området. Och det krävs att det finns en inom 1 timmes radie. Så om Debbie får jobbet och de väljer att flytta ner där så kan inte jag följa med :( Så jag får gå i rematch och söka efter en ny familj eller så får jag åka hem!! Och om jag väljer att gå i rematch, så har jag 2 veckor på mig att hitta en ny familj annars får jag åka hem vare sig jag vill det eller ej. Så känns lite tråkigt :( men jag har inte hunnit prata med Debbie om det, så jag försöker att inte deppa ihop innan jag vet hur det blir. Så tyvärr Elin och Frida nu kan ni inte komma och hälsa på mig :( 
 
Fina Chicago :)



Kommentarer
Postat av: Suzette

vad tråkigt att läsa att du inte kan följa med familjen. Går det verkligen inte att ordna? Jobbigt för dig! :(

Svar: Ja, det är väldigt tråkigt :( Jag trivs så bra med denna familjen!! Debbie har försökt med allt, men de går inte med på de förslagen som hon har kommit med. Men jag får ta det när det kommer. Men jäkligt tråkigt!!
None None

2012-07-12, 09:53:20
URL: http://suzettenilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback