helg
Publicerat: 2012-07-21, 02:55:30


Då var helgen här, igen!! Veckorna går så snabbt, så jag hinner inte med :P Och de 2 tuffa dagarna är över, det har varit ganska jobbigt. Jag har fått mycket uppdateringar av mina vänner via facebook, och jag skulle bara vilja vara där :( Men de tar vi nästa år :P 
 
Imorgon står det shopping på schemat i Annapolis med Ada :) Min värdmamma har haft lite knapert med pengar de senaste veckorna och så har vi haft lite problem med våra banker. Så jag sa att jag kunde vänta med min lön. Så idag fick jag lön för 3 veckor. 600 dollar typ 4200 kr. GUTT eller vad :P hihi.. Så imorgon ska jag shoppa satan :P Shoppa tills jag blir fattig ;) Jag blev även bjuden på Poolparty imorgon hos en annan au pairs värdfamilj. Men jag får se om jag går, Jag vet inte när poolpartyt börjar och så vet jag inte när jag är hemma från shoppingturen. Men jag skulle gärna vilja gå, så jag ska försöka hinna :) Annars får det bli en annan gång!!
 
Är lite irriterad också, de har lugnat sig nu. Men min värdmamma sa att jag skulle få sluta vid 2 idag. För kompensation för jag har jobbat så mycket och sent. Och det skulle bli så skönt, och det kändes som jag skulle få en lång helg. Men icke sa nicke :P Men när tror ni hon var hemma? :P Hon var inte hemma förrens över kl 5!! Alltså 3 timmar senare än vad hon hade sagt. Blir ganska trött på detta med tider. Jag hade planerat att hitta på lite saker efter jobbet idag, bla att sticka till biblioteket och hyra en tv serie som jag kunde kolla på ikväll. Men de stänger kl 5 på fredagar. Så det kunde jag ju stryka från min lista :( Så jag stannade hemma och tog det lugnt i stället. 
 
Imorgon eller idag hos er är det min älskade morfars födelsedag. Hoppas du får en underbar dag och äter mycket tårta :P Hoppas ni inte äter ananspaj eller något annat som jag älskar :P
Grattis världens bästa morfar!! <3 <3 
 



Kommentarer
Postat av: morfar

TACK, my favorite girl!

Svar: Varsågod bästa morfar!! :)
None None

2012-07-21, 07:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback