Dagens :P
Publicerat: 2012-07-18, 03:43:01


Måste bara berätta en liten rolig sak som hände idag. De får mig att skratta nu när jag sitter här, men jag förstod egentligen inte hur komiskt de måste ha sett ut :P
 
Jag och tjejerna har varit vid poolen idag, för det har varit ännu en varm dag. Men jag fick i alla fall en ny bästis :P En mörkhyad kille, han kan kanske ha varit runt 10. Han var ganska kraftig, men han var väldigt snäll och trevlig :) Men de har i alla fall en krabba som flyter runder i poolen och det finns en rutschkana på den. Karissa kan inte komma upp på den själv, så jag måste lyfta upp henne och jag hjälper Ariel genom att gör kofot :P Men den här kille såg att jag lyfte upp Karissa och han vill också ha hjälp med att komma upp. Först tänkte jag för mig själv att de klarar ju aldrig jag att lyfta honom, så jag försökte att ignorera det lite genom att låtsas att jag inte hörde honom. Men han fortsätter :P Och först försöker jag göra kofot på honom också, men de funkar inte. Så jag tar tag i honom och försöker lyfta honom :P De går ganska bra, men jag orkar inte få upp honom hela vägen och han försöker få upp sina fötter på krabban. Där står vi, jag kämpar för mitt liv med att försöka få upp killen på krabban. Medans han försöker få upp fötterna :P hahah.. Det tog ett tag innan vi lyckades, But we did it!!!! Men de måste ha sett fruktansvärt roligt ut :P hahah



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha fick mig ett litet skratt ;) Kan se er framför mig! :D

Svar: Kul att jag gav dig ett gott skratt, önskar du kunde varit där och sett det :P <3
None None

2012-07-18, 13:18:24
URL: http://distinguish.blogg.se
Postat av: Renee

Ja Elin. Jag skrattade också. Samantha är inte den smidigaste. Men Lill killen måste blivit glad att han också fick prova. <3

Svar: Vadå inte den smidigaste?! ;P Han var väldigt glad och tackade så mycket :)<3
None None

2012-07-18, 22:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback