Chicago dag 7 - Last day :(
Publicerat: 2012-07-18, 02:57:11


Debbie kom med flyget sent på natten dagen innan från Florida. Vi hade en lugn frukost tillsammans och sen började packandet :( alltid tråkigt att åka hem när man har det så bra där man är, men samtidigt är de ganska skönt att komma hem också. 
 
Vid halv 2 sa vi hejdå till mormor och morfar, ganska sorgligt :( Vet inte om jag får träffa dom igen, och de har varit helt underbara mot mig :) Jag kan erkänna och säga att gråten var inte långt borta ;) Men jag har alltid lätt för att gråta och de vet ni :P Sen började vår färd mot CHICAGO!!! Äntligen ska jag få komma in till denna fina stad. Vi åkte in och träffade flickornas farmor, farbror, faster och kusin. Alla väldigt trevliga :) Vi träffade upp dom på en lekplats och sen stack vi och åt pannkakor till middag. Det är vad jag kallar middag ;) De lilla jag fick se av Chicago bara älskar jag, och jag hoppas att jag får komma dit igen :) Debbie visade och berättade allt vi körde förbi. Hon var en väldigt bra guide :P 
 
Vid 7 började vi vår färd mot flyplatsen. Och för en gångs skull åkte vi en bra stund innan :P Så vi var på flygplatsen ca 1 timme innan. Men flyget var försenat över 1 timme. Trötta var vi :( Men allt gick bra och vi var hemma vid 3 på natten. Jag kände bara usch och fy för att jag ska upp kl 8 på morgonen och jobba :( Men Debbie gav mig en sovmorgon och jag behövde inte börja förren vid 10 :)
 
Jag har haft en helt perfekt vecka!! Welcome to Chicago!! :) Skyline från motorvägen Chicago Bears arena Piren i Chicago Höghus :P Tydligen en väldigt känd fontän :P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback