Chicago dag 5
Publicerat: 2012-07-15, 03:51:41


Dagen började lugnt, vi stack en liten runda till lekplatsen. Och ännu en varm dag väntade. Detta har varit en väldigt lugn dag och vi har egentligen inte gjort så mycket. Jag fick mitt tråkiga samtal om att jag måste gå i rematch eller åka hem, om min värdfamilj flyttar ner till Florida. Eftersom de inte finns någon LCC inom 1 timmes radie där. Så det har varit en deppig dag för mig :(

Vi var en lång stund vid deras lilla pool på eftermiddagen. Och de var lockande att hoppa i. Men innan jag hann, så kom deras morfar ut i badkläder och t-shirt och hoppade i med tjejerna :P haha.. De såg så roligt ut, han tog upp halva poolen, eftersom de var en så liten pool. Men tjejerna älskade de!! De använde honom som en lekplats, stackars morfar :P Men kul hade dom ;) Idag var de ju fredag och fast vi var i Indiana, så fick vi införa pizza and movie night här också :) Så vi beställde mumsig pizza och sen kollade vi på Puss in boots. De blev en tidig morgon i säng. Men jag behövde de för jag var helt slut.

Denna resan har gjort mig gott :P Jag har inte ätit något godis eller chips på denna veckan. Lite efterrätt någon dag, och sen har jag inte rört en krona denna veckan :) Jag kan påstå att jag är en slösa och jag har svårt för att hålla i mina pengar. Och jag kan ibland lägga dom på lite onödiga saker, som massa godis, chips och onyttigheter eller massa kläder som jag egentligen inte behöver. Och ibland köper jag till och med kläder som jag aldrig använder. Så jag fick mycket sparat denna helgen :) Den lilla poolen och deras trädgård Trädgård Deras gulliga hund, han var så snäll och de hade räddat han från ett rescue center :) Han blev påkörd av en bil som valp och har ett skadat ben :( 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback