Chicago dag 4
Publicerat: 2012-07-14, 03:00:00


En ännu varmare dag, idag har det varit 40 grader i skuggan :/ OLIDLIGT!!! De gick inte att vara ute. Vi var en liten tur på lekplatsen på förmiddagen. Jag fick köra deras bil :P Så nu kan jag kryssa av att jag har kört i Indiana ;) hihi.. En väldigt ny bil, tror typ den är en 2011 eller något, också är de hybrid. Så den är såååå tyst. Men den var as skön att köra :)

Denna dagen var väldigt lugn, vi har inte gjort mycket. Eftersom de är så varmt, så går de bara att vara ute en liten stund. Sen måste man gå in, för vi klarar inte att vara ute mycket längre. Så efter lunch var vi en liten tur i den lilla poolen som de har tagit fram till tjejerna. Jag gick bara i med fötterna :P Och sen har vi suttit framför tv:n en stor del av dagen. Jag och Ariel satt och byggde pärlplattor också. Precis som på gamla goda tiden :P Hade glömt hur roligt de faktiskt var. Så mamma du får ta och skaffa tillbaka alla de gammal grejerna, så ska vi se till att börja bygga pärlplattor igen :P Ingen av dom hade sett detta innan, de var deras mormor som hade sett den i affären och tyckte de såg kul ut. Och direkt när de tog fram dom, så fick jag en liten känsla av nostalgi ;) Och jag berättade att jag byggde mycket pärlplattor när jag var liten. Och tro de eller ej, när vi sätter oss ner och ska börja bygga. Så vecklar jag upp instruktionen för att kolla bara för skojs skull. Då finns den instruktioner på typ 5 olika språk och ett av dom är SVENSKA!! Hur sjukt är inte de :P Och alla tyckte att de var lite sjukt ;P Så de är kanske en svensk grej :)

Till kvälls middag hade vi fried potato, köttbit, majs och bulle :) De var muuuuums!! Älskar hennes mat. Sen satte vi oss och mös i soffan och kollade på the muppet movie :P Vi har sett den typ 4 gånger innan, men deras mormor och morfar ville också se den :) Så en lugn dag.

Jag har inte så många bilder från denna dagen så jag bjuder på en bildbomb på mig själv ;P Jag på lekplatsen :) Nyckelpigan och jag ;) WIIIIEEEE




Kommentarer
Postat av: Jojje

Du är såå söt Same :) <3

Svar: Tack jojje :) DU är söt!!! <3
None None

2012-07-14, 19:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback