Chicago dag 2
Publicerat: 2012-07-12, 03:16:04


Började med en tidig morgon. Jag brukar i vanliga fall väcka tjejerna vid 8 tiden, men eftersom det är 1 timmes tids skillnad här, så vaknade de kl 7 och var klarvakna. Som tur var så vaknade jag också av mig själv runt den tiden, så jag var redan vaken :P Vi gick upp och gjorde våra vanliga rutiner med frukost, påklädning och de där vanliga. Sen blev det ett litet dopp i den lilla poolen i trädgården och ett besök på en lekplats. Jag fick rulla dom ditt i en kärra och varmt var de. Skoja om jag var svettig när jag kom fram :P

Efter Karissas middagslur och lunchen, ville Debbies föräldrar visa mig lite runt. Så vi tog en tur i bilen. Och de tog mig till Lake Michigan, som är typ den andra största sjön i USA. Och de såg verkligen ut som ett hav. Vattnet var så skönt och jag ville bara hoppa i :P Så nu har jag doppat mina tår i Lake Michigan :D Sen fortsatte på vår tur. De visade mig lite olika lekplatser, biblioteket och deras by som de bor i. De var en riktigt bra tur :) Och det är så snällt av dom att de vill ta mig runt och visa mig allting.

Ariel önskade att vi skulle gå ut och äta på Wendys, som är en lite finare snabbmats kedja. Jag åt Berry almond chicken salad. Sallad med kyckling, blåbär och jordgubbar. Väldigt mumsig!! Sen har vi bara tagit de lugnt nu ikväll. Jag var helt slut efter denna dagen kan jag säga :P Lake Michigan Jag i Lake Michigan :) Lake MichiganFin fontän i Valpariso :) Tjejernas favorit lekplats




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback