2 svåra dagar!!
Publicerat: 2012-07-19, 02:53:55


Framför mig har jag 2 av årets tuffaste dagar att missa tror jag. De 2 dagarna som jag längtar efter mest på hela året!! SJÖBO MARKNAD!!! Har alltid så jäkla kul med mina vänner på Sjöbo marknad och även om de är dåligt väder, så har vi alltid kul ändå. Jag hoppas att ni får 2 riktigt bra dagar och jag hoppas ni festar för mig också :) Fast en liten del av mig hoppas att ni får skit tråkigt :P Det är den lilla djävulen som pratar, ängelen är på semester eller hur va det nu Johanna :P hahah.. Nä, jag hoppas ni får skit kul. Men det gör såååå ont i mig att jag missar dessa två dagar, jag skiter i julafton eller min födelsedag. Sjöbo marknaden är fan helig :P Och jag längtar så tills nästa år och jag ska festa för 2 marknader :) Jag har redan massa planerade saker som jag ska göra nästa år. Jag har det jätte bra här, och just nu vill jag inte hem. Men jag längat ändå sååå tills jag får komma hem och träffa alla igen och göra allt jag har planerat :) Just nu saknar jag Sjöbo!! Men jag kan helt ärligt lova att de är nog bara dessa 2 dagarna på hela året som gör mig så lycklig av att bo i Sjöbo. Annars händer det inte mycket, förutom att de finaste människorna bor där. Och i Tomelilla så klart ;) hihi.. LOVA att ha kul för mig också :) Och för fan ät en langos för mig också ;) Min fina pärm som jag fick av Johanna innan jag åkte, och dessa 2 sidorna är de svåraste i hela pärmen, de får mig alltid att börja gråta :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback