the night life in New York rocks!! :)
Publicerat: 2012-12-03, 03:38:55


Igår hängde jag med ett helt gäng tjejer in till New York för att festa till de lite, Och gud så kul jag hade de!! Vi tog tåget in redan vid 3 tiden och började festa redan vid 4 :P Vi gick först till Pranna, där vi dansade röven av oss ett antal timmar. Vid 9 tiden stängde detta stället, de var typ bara ett förfest ställe. Så vi begav oss till en annan bar som jag inte minns namet på, de hade i alla fall 1 dollar öl där. Sen blev det mat på mcdonalds :) MUMA!! Och där slittrades vi alla :P Jag gick med Marie och Julie och några killar som de kände. Vi gick till lite olika barer och clubar och vi hade det bara skit kul. Marie stack vid 1 tiden då de sista tåget gick. Men jag och Julie ville stanna och vi kom inte hem förren vid 8 på morgonen :P Vi träffade en del trevliga pågar som vi hängde med på clubarna :) Vi var även på en bar där vi var som typ VIP gäster :P Där var en lång kö med folk utanför, men vi gick bara förbi alla och blev insläppta, sen fick vi ett egetbord med massa drinkar och Champange :P De kallar jag lyx liv ;) haha.. Kändes som man var kändis och var med i en riktig amerikansk film :) 
 
Jag betalade inte en krona för mina drinkar, men ändå lyckades jag bli full, då har jag lyckats!! ;) haha.. 
 
Men kan säga att efter över 12 timmar i högklackat så är både fötterna och mina ben helt döda :P Men de va de värt ;) Men aldrig mer högklackat!!
Marie, Alisa och Julie på Pranna :)
Alize, en polsk tjej och jag :)
Julie och jag :)
JAG :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback