Sorry!!
Publicerat: 2012-12-28, 19:30:38


Lite dålig uppdatering här i bloggen nu igen, jag är ledsen för de!! Men jag har varit en väldigt upptagen kvinna de senaste dagarna :P I onsdags jobbade jag hela dagen. barnen har ju jul lov nu, så de blir väldigt intensiva dagar. Men de sköter sig typ själva, de leker med sina kompisar och säger till när de är hungriga i princip ;) haha.. Jag slutade vid 6 tiden och stack direkt in till New York för att möta upp Julie och så begav vi oss hem till Eddie för lite middag, film och vin :) Jag måste bara säga att jag har gått och blivit väldigt vuxen :P Jag har aldrig druckit rödvin innan, jag har inte gillat de alls!! Men jag drack några glass hemma hos Eddie och de var faktiskt gott!! :) Jag känner mig så vuxen :p haha.. Vi kollade på ett par filmer och de var meningen att vi skulle ta sista tåget hem vid 1 tiden på natten, men vi var för trötta för att röra på oss. Så Eddie va snäll och lät oss sova över på hans soffa :) Så de blev en liten sleepover. Men vi fick ta oss upp vid 7 på morgonen, för att ta tåget hem, för jag började jobba vid 10. De va lite segt att ta sig upp,men de fick gå :P
 
Igår jobbade jag också hela dagen. En av mina värdpappor har varit sjuk båda dessa dagarna, så han har också varit hemma. Barnen hade playdates med några kompisar, så det var en väldigt lugn dag :) Sen efter jag slutade stack jag till starbucks för att ta en kaffe med Emilia och sen stack vi till Millburn för att kolla på bio. Vi kollade på Silver linings playbook, vilket var väldigt bra :) 
 
Idag åkte min värdfamilj till Orlando, de stannar där tills på tisdag. Så jag har huset för mig själv ;) Party party :P haha.. De känns lite läskigt att behöva sova här själv faktiskt, men de ska väl gå. Jag har Morgan som kan vakta mig ;) haha.. 
 
Nu ska jag sticka på en liten shoppingtur och sen ska jag antagligen ut och festa till de ikväll i NY med Julie :) 
 
Trevlig helg på er :) 



Kommentarer
Postat av: Karin Larsson

Hej Samantha, Ingemar och jag vill önska dig ett gott slut på 2012 och ETT GOTT NYTT 2013.
Vi saknar dig på Coop, men förstå att du har det bra och att du trivs over där. Ha det så gott.
Kram Karin och Ingemar

Svar: Hej Karin :) vad glad jag blev att du skrev en kommentar :D Gott nytt år på er också!! Jag saknar också er alla på coop, men jag har det så bra här :) Kramar
None None

2012-12-30, 15:29:03
URL: http://Samaupair.blogg.se
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Grattis till dina åtta månader i USA.
GOTT NYTT ÅR ! Ta det lungt med nyårsfirandet, ser fram emot nyskrivet på din blogg verkar som bläcket
har blivit lite segt i pennan. Saknar dej, många bamsekramar från mormor och morfar.

Svar: Tack så mycket :) Gott nytt år på er också!! jag ska bättre mig, har blivit lite dåligt nu när jag har haft lite jullov ;) KRAMAR <3
None None

2012-12-30, 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback