New york på en torsdags kväll :)
Publicerat: 2012-12-07, 19:17:19


Igår hade jag en väldigt händelserik dag :) Jag var på dagen med Marie och Julie och shoppade på Jersey Garden mall. De är ett helt enormt stort outlet mall. Och de blev lite saker som fick följa med hem :) Det gillas!! Hittade bland annat en klänning som jag hade tänkt ha på mig på nyår. Vet inte riktigt var jag ska vara på nyår, men de gäller att vara redo ;) Hittade även en ny fest väska och en tjock tröja :) Så nu blev väl mormor lite avundsjuk på min nya väska ;) haha.. Mormor ÄLSKAR väskor, hon har ett antal i sin gardrob. så de är därför :P
 
Sen hann vi precis hem till att ungarna skulle komma med bussen. Men mina barn var inte på bussen!! :O Fatta vilken liten panik jag fick. De skulle på en liten utflykt med skolan på dagen, men jag hade frågat innan så de kom tillbaka med bussen och jag inte skulle hämta dom på skolan. Men de skulle jag inte. Så jag ringde först värdpappa 1, men han satt i möte så han kunde jag inte prata med. Sen ringde jag värdpappa 2, och han svarade och ringde skolan för att höra om de var kvar där. De hade tydligen den ena skolbussen krockat med en bil, och hade blivit fast för att vänta på en ny buss i över 1,5 timme. Så de hade blivit försenade och skulle altså nu bli hämtade på skolan. Så de löste sig. Men lite rädd hann jag bli!! :P Vill lägga till, att ingen i bussen eller bilen blev skadade!! Men barnen var i bussen när de hände, så ganska läskigt :(
 
På kvällen slutade jag redan vid 6 och vid 8 tiden tog Marie och jag tåget in till New York för att möta upp Julie och Hannah. Vi skulle till en 19+ club i New York, där Ne-yo skulle ha en liten konsert :) Och vi vänta och vänta, men vid 10 i 1 var vi tvugna att gå till sista tåget och han började spela vid 1 :( SÅ TYPISKT!! Men vi var i alla fall i samma byggnad som honom :P Alltid något!! 
 
Trevlig dag!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback