Lillejulafton :)
Publicerat: 2012-12-23, 19:13:41


Idag firar min fina familj lillejulafton där hemma, och jag vill så vara där!! :( Den svenska julen är bara sååå bäst :) Men jag har det bra här där jag är!! Jag ska snart in till New York för att lämna av barnen till deras andra pappa, sen ska jag stanna där tänkte jag. Ska möta upp Julie för lite shopping och sen ska vi möta upp några killar som vi känner och bege oss för middag och några drinkar :) Det kan väl alltid vara kul!! 
 
Jag hade det skit kul i fredags förresten :) Vi stack först till en bar Chelsea Manor, och sen möte vi upp lite annat folk och begav oss till cluben Tenjune, som var asss kul :) Hade en riktigt rolig kväll och vi ville inte åka hem med sista tåget, så Eddie var så snäll att vi fick sova i hans lägenhet :) GUTT!! Sen chillade vi lite på morgonen och tog tåget hem vid 2 tiden. Igår kväll belv det lugnt :) Stack hem till Julie och kollade på Gossip girl, med Hannah (dansk au pair) :) Jag och Marie
Jag som tomte ;)
Marie, jag och Julie :)
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback