Julkort :)
Publicerat: 2012-12-19, 02:42:48


Idag fick även denna kvinnan post :) Jag fick 2 stycken fina julkort, ett från Farbror Ronnys familj och de andra från Farmor och Farfar :) Jag blir så lycklig när jag får post här!! Hemma är de ofta bara tråkig post som räkningar och tråkig reklam, men här får man fina kort och paketer ;) Tycker mycket bättre om livet utan räkningar :P haha.. 
 
Föresten så var jag hemma hos Marie efter jobbet igår kväll, med 4 andra au pairer och vi kollade på de absolut sista avsnittet av Gossip Girl. Jag har inte följt den serien alls, så de kanske va lite kostigt att börja med sista avsnittet :P men jag är sugen på att se hela serien nu, folk är så besatta av den serien!! Och serie freak som jag är, borde ju jag kolla in om de verkligen är något ;) hihi.. Så nu vet jag vem Gossip Girl är :P
 
Fick föresten världens BÄSTA nyheter idag, jag är såååååå jäkla lycklig!!! :) Men jag tänker inte säga något om vad de handlar om, förren om ett tag ;) hihi.. Den som väntar på något gott...
Mina söta julkort :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback