Huset på insidan :)
Publicerat: 2012-12-06, 02:47:42


Har ju inte visat er hur huset ser ut på insidan, och det är nog en del som är ganska nyfikna :P Jag har bara bilder på nedanvåningen, men det är där som det är finast!! Jag kan ta barnens rum en annan dag :)
 
Och som jag misstänkte så har jag gått och lagt på mig ännu en jävla förkylning :( Hoppas de blir bättre till helgen!! Nu ska jag nog börja packa så smått för helgen och sen blir de nog bingen.
 
Hoppas ni gillar huset lika mycket som jag gör :P Natti natti!! :)
Vi börjar med hallen :)
Hallen när man kommer in genom dörren :) Jag tycker det ser ut precis som i en amerikansk film, med ett bord i mitten av rummet och sen trappan upp.
Tvrummet, riktigt mysigt!! :) Med lilla Morgan på soffan :P
Ett av finrummen, med öppen spis och allt :)
Det andra finrummet :)
Köket :)
Hallen och där vi äter middag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback