hanukkah firande :)
Publicerat: 2012-12-16, 17:21:18


Om ca 30 min ska jag bege mig till ännu en ny stat som jag kan checka av från min lista :) Jag ska följa med min värdfamilj och fira hanuka i Connecticut, hos en av mina värdpappors släkt. De ska bli kul att få vara med om detta också. Undrar hur likt de är en svensk jul :P Denna helgen har det inte hänt super mycket. Igår jobbade jag från 3 till 1 på natten, då mina värdpappor va på julfest. Men barnen sköte sig bara bra, så de va skönt!! 
 
I fredags var jag med om något riktigt amerikanskt och de kändes nästan som jag va med i en American Pie film :P Vi stack till Rutgers, vilket är ett av USAs största college och så festade vi till de lita :P Det var Marie, jag och Shai, så först stack vi hem till en av Shais kompisar. Och de bodde typ 10 killar i ett och samma hus. Så amerikanskt college liv :P Där satt vi och förfestade lite och sen stack vi ut till några barer :) Vi skulle egentligen gå till en stor college fest, men den blev inställd :( Kanske nästa gång!! Men i alla fall så på förfesten hade de klassiska röda plastmuggarna och så hade de en stor öltunna. De fattades bara ett gäng tjejer som va toppless ;) hahaha.. Sen sov vi över där och körde hem vid 9 tiden på morgonen. Men jag hade det skit kul!! 
 
HAPPY HANUKKAH!!! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback