Gott nytt år!!
Publicerat: 2012-12-31, 18:39:51


Gott nytt år på er mina glada fans ;) haha.. känns lite sjukt att de är sista dagen på 2012, och jag fattar verkligen inte var detta året har tagit vägen :/ De har gått så otroligt snabbt!! Igår firade jag 8 månader här, helt sinnes är de!! Nu har jag bara 4 månader kvar och jag börjar få lite ångest :( Jag vill hem till min familj och vänner, men samtidigt vill jag inte åka här ifrån. Jag älskar mitt liv här!! Men det finns inte mycket att göra åt saken :( 
 
Det har i alla fall varit en väldigt upptagen helg!! I fredags så stack jag och Julie till Tenjun för en sista gång på ett tag. De ska renovera den, så cluben kommer vara stängd i ca 3 månader. Lite tråkigt, de är en väldigt bra club!! Där träffade vi även på vår väldigt goda vän, Eddie :) Så även denna kvällen fick vi sova hos honom!! Sen va de upp tidigt och bege sig hem, och sova några timmar. Julie sov hos mig och vi sov bara 4 timmar, sen va de dags för rond 2 ;) haha.. Vi stack till dinern i Maplewood och åt en brak frukost och sen hem till Julie för att göra oss klara för ännu en kväll ute ;) Men de blev en ganska lugn kväll, men väldigt rolig :) Vi stack först till Pranna och träffade upp hela gänget :) Och sen blev de snap, taj, ett franskt ställe, highland och sist blev det varanda :) Så de blev en del ställe, men kul hade vi de!! De fanska stället va helt sjukt :P De va en restaurang och den var väldigt fancy, med runda bord, vita dukar och folket var klädda riktigt fint!! Men så hade de en Dj som spelade riktigt bra musik, de va ett annorlunda ställe men rikitgt häfftig :P De spelade så högt så man kunde inte ens prata där inne :p Och ni vet att jag vill kunna prata ;) haha.. Kändes lite konstigt att de spelade så hög musik på en restaurang :P
 
Igår blev de lite shopping i soho, vi letade typ överallt efter en klänning till Julie, som inte hade en nyårs klänning än :P Liten sent!! sen begav vi oss hem och lagade mat och bara slappade hemma hos mig :)
Eddie, jag och Julie :)
Diane, jag och Julie :)
Jag ;)
Julie ;P
Eddie, jag, Julie och Sarkis :)



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Gott nytt år på dej, du ser ut att trivas. Vi har precis ätit en delikat tre rätters nyårsmeny inhandlad hos coop.Många kramar från mormor och morfar

Svar: Gott nytt år på er fina mormor och morfar :) Åhh, låter smarrigt!! kramar <3
None None

2012-12-31, 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback