God Jul :)
Publicerat: 2012-12-24, 20:43:42


GOD JUL på er alla där hemma :) Hoppas ni har en helt underbar svensk jul!! För den Svenska julen är ändå bäst!! Jag kan säga att jag har noll julkänsla just nu :( De är så tråkigt! Denna dagen känns som vilken dag som helst. Men jag trodde faktiskt att denna dagen skulle vara tuffast att vara ifrån min fina familj, men de är ganska lugnt. Så klart hade jag ju velat vara hemma och fira jul med min familj, men jag har det ganska bra här där jag är :) Fick i alla fall skypa med hela släkten i morrse, vilket alltid är kul :) Farfar hade till och me skrivit ut en bild på mig och satt mig vid bordet, haha :) Så jag fick också vara meed :D Det tackar jag för!!
 
Igår blev det en VÄLDIGT spontan utgång :P Jag åkte in till New York vid 3 tiden för att lämna av barnen hos deras andra pappa. Och sen möte jag upp Julie och Simone på Vapiano. Där satt dom och drack lite drinkar och var lite små fulla :P Så vi bestämde oss för att dra ut och festa sådär mitt på en söndag :) Men vi hade inga finkläder med oss, och inga fina skor heller. Simone gick i Uggs :P Jag hade faktiskt varit så smart och packat ner ett fint linne, för när man är med Julie så vet man aldrig vad som kan hända :P haha.. Så vi gick till Forever 21 och köpte vars ett par högklackade skor, och Simone köpte ett linne, sen var vi redo för utgång :) haha.. Så vi begav oss till Bounce för att möta upp Daouda och några andra :) Men jag bara älskar såna här spontana utgångar!! De blir alltid så jäkla bra och jag har alltid sååå kul :) Sen tog vi tåget hem vid 1. GOD JUL :)
Julie och jag :)
Jag och Simone :)
Eddie, jag och Daouda :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback