Födelsedagspresenter :)
Publicerat: 2012-12-20, 03:24:43


Har ju inte visat er allt fint jag fick när jag fylla år :) Jag fick även paket från fina farmor och farfar!! De skickade svenska tidningar, som är sååå mycket roligare att läsa nu när man inte har någon koll på Sverige :P Och så skickade de lite svenskt godis, en bok, kopia på pengar och så de bästa, de söta hjärtat som finaste farfar har gjort själv :) Har är så duktig på att göra såna saker, och jag bara älskar mitt fina hjärta!! Tack :)
 
Sen av världens sötaste tjejer Elin, Johanna och Frida, fick jag ett par söta shorts, 2 presentkort på Victoria secret (som jag redan har använt ;)) och så de allra bästa av allt, EN HEL PÅSE MED SVENSKT LÖSGODIS :D Hur jävla bra är inte de?! Ni annar inte hur glad och lycklig jag blev när jag öppnade och såg vad de var :) De va som en helt ny värld öppnade sig ;) hahah.. 
 
Tack alla fina människor för alla fina presenter som ni skickade till mig, ni annar inte hur mcyket bättre ni gjorde min födelsedag :) THANK YOU!!! <3
 
Ps. Godiset är redan, far, far away ;) hihi.. Ds. 
Från världens bästa farmor och farfar :) Detta fina hjärtat har min bästa farfar gjort själv!! De är så jäkla fint och jag blev såååå glad när jag såg de :)
Mina fina och GODA presenter från mina söta tjejer :) ÅHHHHH, GOOOOOTTTT!! ;) 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback