Födelsedagspresent :)
Publicerat: 2012-12-13, 03:48:01


Tänkte visa ett par andra födelsedagspresenter som jag fick av mina nära och kära :) Den första var från mormor och morfar, Svenskt godis och ett söt kort :) Jag blir alltid lika glad när jag får svenskt godis!! Och den lilla söta påsen med Hello kitty, den använder jag nu som en liten pengaväska när jag inte vill ha med den stora plånboken :P
 
Den andra bilden är från bästa Malin, Putte, Frida och Robin. Den bästa andra familjen man kan ha!! :) Och jag bara ÄLSKADE armbandet som ni skickade :) Detta paketet blev jag jätte överraskad av, och jag hade verkligen inte väntat mig ett paket från er. Så ni gjorde min dag lite extra bra!! :D Och jag kan säga att armbandet har använts väldigt flitigt och de är så jäkla fint :) 
 
Nu ska jag berätta något som kan få visa att tappa era hakor :P Jag har gått och börjat motionera!! Ja, ni läste rätt :P I måndags så släpade jag ner min sega kropp i källaren och sprang i 30 min på familjens löpband och sen gjorde jag lite andra övningar också. I tisdags så testade jag på yoga för första gången. En av de gamla au pairerna hade lämnat kvar en DVD skiva med yoga, så jag var ju bara tvungen att testa. Och så jobbigt de va, de gör ont i varenda muskel i min kropp idag :P Och hör och häpna, så stack jag idag med Marie och en amerikansk kille, Shai och spelade tennis :P Vilket var riktigt kul!! Så det är kanske ingen köttbulle ni kommer se i maj, utan en smal och fin tjej ;) Vi kan ju hoppas på de i alla fall :P Och plus att mina värdbarn fick ett xbox 360 med kinect i hanukkah present i söndags. Så de spelas väldigt mycket på de också. Så jävla kul de är!! Jag och tjejen spelade lite fridrott innan idag, och man blir faktiskt trött och svettig av de :P Och ikväll fick de 4 nya spel i hanukkah present. Ett av dom var just dance, vilket vi hela familjen testade ikväll. Och gud vad kul vi hade det!! Har inte skrattat så mycket på länge :P haha.. 
 
Nu ska jag lägga mig i bingen och kolla på min favorit film som går på tv, Taken. Absolut världens bästa film!! Om ni inte har sett den så måste ni se den :)
 
Auf Wiedersehen :P
Present från fina mormor och morfar :)
Present från bästa familjen Olofsson :)
Så fint!!! :)



Kommentarer
Postat av: Jojje

Vårt paket har du inte lagt ut :(

Svar: Nä jag vet, de kommer :P Jag har inte lagt ut farmor och farfars paket heller :) <3
None None

2012-12-19, 09:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback