Födelsedagspresent från familjen :)
Publicerat: 2012-12-12, 04:43:48


Tänkte börja visa allt fint som jag fick när jag fylla år :) har ju inte visat något ännu. Ska börja med mamma, pappa och olivers presenter och från Melker och Mezzi förstås ;) Jag älskade verkligen allt jag fick i fördelsedags present och är så glad att jag har så många fina människor där ute som tänkte på mig :) I alla fall så fick jag en söt pyjamas, tjocka julstrumpor, choklad och en söt necessär :) Jag kan säga att mina fina strumpor har använts väldigt flitigt!! tycker här är så kallt i mitt rum, så jag sover med både mina strumpor och en tjocktröja :P Men jag älskar att sova när det är lite kallt i rummet och man kan mysa ner sig riktigt i täcket :) 
 
Kom precis hem från ett besök på Starbucks :) Möte upp Emilia, en Polsk au pair som bor bara 5 min ifrån mig. Väldigt trevlig tjej :) Vi kom hit till New Jersy runt samma tid, så ganska kul att ha någon som är lika ny som jag :P Vi satt där i 2 timmar och glömde lite bort tiden :P Där var även en del andra au pairer, som hade sitt au pair möte där. Så kul att få träffa lite kända ansikte ;) 
Min stora låda av familjen :) Allt fint jag fick :)
Den söta necessären :)
Min fina pyjamas :)
 
 



Kommentarer
Postat av: yvonne

Hejsan Samantha - så fina presenter du har fått. Jag hoppas att min paket snart kommer fram till dig.
Roligt att du trivs så bra.
Jättekram till dig
Vonne

Svar: Hej Vonne :) Ditt paket har kommit fram, jag har bara varit seg med att mejla och tacka :P Tack så himla mycket!! Kramar Samantha <3
None None

2012-12-12, 10:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback