Firande :)
Publicerat: 2012-12-18, 16:09:43


Efter en liten tillsägelse från min kära mamma, om att jag har blivit dålig med att uppdatera här på bloggen, så ska jag nu försöka skriva lite oftare :) Sorry!! 
 
I söndags var jag ju som sagt iväg med min värdfamilj för att fira hanukkah i Connecticut. Det var riktigt mysigt!! När vi kom dit så satte vi oss för att kolla på en amerikansk fotbolls match, NY giants mot någon. Men Giants blev piskade rejält :P Under tiden var det även dags för klapp öppning :) Och Hanukka tomten hade även kommit till lilla mig :D Deras söta farmor och min värdpappas syster, hade varit så super söta och även köpt något till mig :) Blev väldigt glatt överaskad!! Jag fick en röd och fin sjal av farmor och ett halsband och örhänge av systern, De tackar jag för :)
 
Sen bara chillade vi lite och umgicks. Måste säga att de har en sån himla trevlig ocgh lättsam släkt, och jag tycker hemskt mycket om dom!! :) Sen blev det middag, och de var sååååå fruktansvärt GOTT!! De blev en riktigt blodig stek, som jag bara ÄLSKAR :P Den var helt perfekt tillagad och riktigt gott röd i mitten :) Till de hade vi ugnsrostade grönsaker, sås och en svin god sallad, MUMMMMMA!!! De godaste jag har ätit på länge!! Sen blev de typ 100 olika efterrätter, nä men 4 olika sorters tårtor och även dom var svina goda :) Sen fick vi köra hem, eftersom de tog ca 1,5 timme för oss att komma hem och de va ju skoldag dagen efter. Men jag hade en riktigt bra och GOD Hanukkah :)
 
Vi pratade även lite om den här hemska skjutningen som hände i Connecticut, bara 15 min från där hans bror som vi var hos bodde. Så jävla hemskt de är!! De hade en nära bekants släkting som hade blivit drabbad, och jag mår så hemskt dåligt över alla som blev drabbade :( På kvällen när vi kom hem, så åkte tvn på direkt, Obama var på plats i Connecticut och skulle hålla tal. De va nära jag inte kunde hålla mina tårar tillbaka :( 
Den fina sjalen som jag fick av deras farmor :)
De söta halsbandet och örhängena från systern :)
Jag redo för Hanukkah firande :)



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha!
Det verkar vara en kanonfamilj som du hamnat hos. Vi håller med mamma att du har slöat till med skrivandet på bloggen, ser fram emot en bättring.
JÄTTEKRAMAR från Mormor och Morfar.

Svar: Jag lovar mig att jag ska bättra mig!! :) Kramar <3<3
None None

2012-12-18, 16:53:30
Postat av: Elin

Familjen verkar ju superbra! Kul! :D Snällt att de köpt presenter till dig också! :) <3

Svar: De är super bra!! De va riktigt snällt av dom :) <3
None None

2012-12-19, 08:00:10
URL: http://distinguish.blogg.se
Postat av: Jojje

Så skönt att du trivs så bra nu Sam ;-) hihi och fan va snygg du är på sista bilden ;) <3

Svar: Ja, de är riktigt skönt!! Åhh, tack söta jojje :) <3
None None

2012-12-19, 09:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback