annandag jul :P
Publicerat: 2012-12-25, 22:09:17


Ja, då var julfirandet över och här ligger jag i min säng och tycker synd om mig själv :( Jag har nämligen gått och blivit sjuk, IGEN!! Detta är galet, men denna gången har jag även feber också som gör en så jäkla slöööö!! :( Men men, finns inte mycket att göra!! Skulle egentligen ut med Julie ikväll och festa till de i NY, men de kan jag säga att de planerna blev snabbt ändrade :P Har i alla fall haft en liten skype dejt med min familj idag, som visade allt fint som tomten hade kommit med :) 
 
Igår kväll stack vi till en av mina värdpappors kusin, Lisa här i New Jersey. Där åt vi, vi åt och vi åt :P Vi hade till och med vars en menu som la på våra tallrikar när vi kom, där vi kunde se hela menyn för kvällen. Där va bland annat, krab fyllda ravioli, räker i vitlökssås, fisk och en smarrig sås och massssssa annat smaskigt!! Och jag kan berätta för er att innan jag kom hem till dom och vi satt i bilen på väg dit. Så hade jag noll julkänsla :( Och jag sa de till mina värdpappor också, och jag sa att jag saknade snön. Och när jag kom in i deras hus och i deras vardagsrum, så bara kom den som en blix på himlen :P haha.. Fy fööööör vad mysig de hade det och de hade pyntat ÖVERALLT!! Var man än kollade så såg man något nytt :) Detta lilla söta hus kallade de Cozy cabin, vilket jag fick en ganska bra förklaring till när jag kom in :P 
 
Sen när vi sitter där och är uppe i vår fjärde rätt eller något, så kollar jag ut och DET SNÖADE!! :D Så jäkla lycklig jag va :)) Och sen satt jag bara där och njöt av min helt enorma julglädje :) Det lyckades bli en helt fanastisk jul ännu!! :) Fick massa fina klappar också, som jag ska visa i ett inlägg när jag mår lite bättre!! Hade ju även med min fina julhat som jag hade gjort, som Lisa fick bära under middagen.
 
Ikväll ska jag hem till Marie :) Jag ska hjälpa henne att färga sitt hår och så ska vi dricka lite glögg och bara ha de mysigt :) 
 
Feliz Navidad :)
Deras mysig vardagsrum, That I just loooove!! :)
I lite klarare ljus, ändå mysigt :)
De hade till och med en kanot i taket med massa jul nallar :) Jag i en pappershat, som tydligen är en tradition från England :P
Menyn :P
SNÖ :)) 
 



Kommentarer
Postat av: Renee

Vad fint. Ett riktigt Harry Potter hus :) men den 25 december är juldagen. Det måste kännas som att gå in i en saga. Hoppas att du snart blir bra igen. Och flytta sängen, så du inte ligger i drag. Älskar dig kram mumma <3


Svar: ja, de kändes lite som ett harry potter hus faktiskt :P Älskar dig!! <3
None None

2012-12-25, 23:39:44
Postat av: Jojje

Åhh va mysigt :) riktigt juligt :) va bra att din jul blev perfekt ändå ;) <3

Svar: riktigt mysigt!! <3
None None

2012-12-26, 09:42:37
Postat av: Mormor o Morfar

Hej kära Manta. Så synd att du blivit kraslig. Så pyntat och fint och så söt liten prinsessa. Var rädd om dig Bamse kramar. Mormor o Morfar.

Svar: Visst var de super fint?! :) Stora kramar <3
None None

2012-12-26, 16:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback