A night with beer pong :)
Publicerat: 2012-12-08, 15:44:52


Jaha, då var det helg igen :P Och jag håller på att fixa mig inför att åka in till min weekend klass i New York och träffa Ada och de andra tjejerna :) Ska bli riktigt skojsigt!! Det är lite dåligt väder idag bara, så lite tråkigt :( Men men... 
 
I alla fall så hängde jag med Marie igår till en kille som hon kände här. Där va en del av au pair tjejerna samlade :P Sen stack vi vidare till Max, en kille som tydligen bara bodde några hus ifrån där jag bor :p Men där var i alla fall ett helt gäng college killar samlade och festade lite. De spelade även de berömda amerikanska spelet Beer pong :P Jag har aldrig spelat detta förr, men jag var ju bara tvungen att testa. Och ibörjan var jag ganska kass på de, men efter ett par gånger så började jag komma igång :) Avgjorde till och med ett par omgångar ;) haha.. Men det var i alla fall skit kul!! Jag hade inte tänkt stanna ute så länge eftersom jag skulle upp något så när i tid idag. Men jag var inte hemma förren vid 2.30 :P 
 
Nu ska jag bege mig till tåget. See you later alligator ;) 
 
Beer pong
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback