4 more sleeps... :)
Publicerat: 2012-12-05, 02:35:17


...tills jag får träffa bästa Ada igen :) De ska bli så jäkla kul att träffa lite gammalt folk igen och speciellt att få ta igen massa skvaller och snack med Ada!! Jag skypade faktiskt med henne förra helgen i över 1,5 timmar :) Åhhh, gud vad vi hade mycket att snacka om!! LÄNGTAR!!!!
 
Känner att jag håller på att bli sjuk också, IGEN!! Detta är ju helt sjukt :P haha.. Nä, men så mycket som jag har varit förkyld och halv kass under denna tiden jag har varit här, är verkligen inte likt mig. Jag blir typ aldrig sjuk. Under de 4 åren som jag jobbade på coop tror jag att jag var hemma 2 gånger. Så att ha varit förkyld minst 3 gånger under 7 månader är sinnes!! Men jag ska knapra i mig massa piller och vitaminer, så jag mår bra tills lördag och ADA :D 
Ada och jag :)
Party :)
 
 



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Du har väl varit ute och slarvat därför har du blivit förkyld. Du får ta på raggsockar och långkalsonger samt bädda ner dej under täcket och se en bra film. Kramar mormor och morfar.

Svar: Det tycker jag låter som en bra idée :) <3
None None

2012-12-05, 14:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback