Världens bästa!!
Publicerat: 2012-08-23, 20:19:57


Idag fyller världens bästa 2 år :P Och det är lilla älskade Melker, Grattis till dig min lilla älskade mucke!! :P Saknar honom såååå mycket, men jag hörde från mamma att han hade fått en pinne med fröer på :) Och det får han tydligen bara på väldigt speciella dagar ;) haha.. Ringde min fina familj innan och jag fick se lilla Melker :) Jag hade köpt en liten cupcake och satt ett ljus i för hans skull ;) De är så kul att få se han, men det är lika känsligt varje gång :( Melke öppnar julklapp :P Puss på dig min fina Melke :) Melkers tårta som jag köpte ;) När jag skypade med Melke ;) Ignorera mitt fula face på den bilden, men den bjuder jag på ;)



Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till Melker! :D Är det likadana hemtex-kuddar som jag har som jag skymtar på nedersta bilden? :) <3

2012-08-24, 07:49:18
URL: http://distinguish.blogg.se
Postat av: Suzette - Foto&Företagande

Åh vad skoj att få se honom. :) Förstår att du fick fira lite för honom på andra sidan. Hoppas du har det bra! :)

Svar: Jag har det bra här, lite små problem här och där. Men de får man väl räkna med, inget kan väl gå problem fritt :P Hur är det med dig? :)
None None

2012-08-24, 09:54:15
URL: http://mixamer.blogg.se
Postat av: Renee

Ja Elin det är hemtex kuddar. Med en ett årig hund i huset har antalet minskat sen jag inhandlade dem :( Renee

Svar: Mamma, du får lära honom veta hut ;) <3
None None

2012-08-24, 12:34:26
Postat av: Suzette - Foto&Företagande

Man kunde inte svara tillbaka på det du hade skrivit så skriver här igen. Ja, jag har ju förstått det när jag läst här vad du skriver. Men hoppas allt löser sig. Vet du om familjen ska flytta? Det är bara bra med mig :)

Svar: Ja, de ska flytta i slutet på december är de bestämt nu. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra för om jag går i rematch och ska hitta en annan familj då, de betyder att jag bara får 4 månader med den nya familjen och är de lönt? Så jag vet inte om jag kanske vill gå i rematch redan nu. De är så svårt, jag hatar detta :( Hur är allt där hemma och på coop? :P
None None

2012-08-24, 19:51:39
URL: http://mixamer.blogg.se
Postat av: Suzette

Jaha okej, ja det är klart, 4 månader känns lite lite när man ska in i en ny familj så om du vill stanna kanske du gör rätt i det och letar efter en ny redan nu. Så du får komma in och lära känna den nya familjen. Förstår om det är många tankar som rör sig i huvudet. Men hur du än gör så blir det nog bra :)

Jodå, här hemma rullar allt på som vanligt. Det går bra på Coop, ja du vet ju hur det funkar att jobba där :P Jag ska lära mig delikatessen nu (har varit där en gång och bytat av Elin!).. Så det blir skoj :) Nu ska jag äta vitlöksbröd som är i ugnen, mums. Saknar du den svenska maten?

Svar: Ja, de är så svårt och jag vet inte riktigt hur jag ska göra!! Men jag ska i alla fall prata med min LCC och höra vad hon har att säga om saken.
Jodå, jag vet hur de funkar :P Vad kul!! Det verkar rätt kul att jobba där, de är lite annorlunda :) Då är du fast där nu då? ;) Har Elina slutat helt nu när hon har börjat plugga? Åhh, vitlöksbröd :) OM jag saknar den svenska maten :P De har god mat här, men inte alls som hemma :( Jag saknar hemma lagad middag, vi äter inte det så mycket i denna familjen, eftersom hon kommer hem sent och då får de gå snabbt med maten. Hemma gjorda köttbullar, spagettis och köttfärssås, taco och masssssa annat :P Hur går de med din hemsida? :)
None None

2012-08-25, 17:53:59
URL: http://mixamer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback